Moikka vaan kaikki.

Olen 36- vuotias (huh) nainen Hyvinkäältä
.
Ammatiltani olen lähihoitaja ja työpaikkana palvelutalo  Hyvinkäällä.

Harrastuksina mulla on valokuvaus,  musiikin sujuva kuuntelu ja omaksi iloksi (toisten kauhuksi) laulelu, käsityöt, maalaaminen, kesällä rullaluistelu, lukeminen, haaveilu ja tärkein kaikista taivaanrannan maalaaminen ja syöminen (mutta ei ruuan laittaminen) ja nyt uutena juttuna kuntosali. Olen koittanut ahkerasti käydä salilla 3-4 kertaa viikossa. Jospa alkaisi tuloksia kohta näkymään. Kesäksi 2010 kuntoon- kampanja. Mukaan salille olen saanut houkuteltua Auroran ja tuon oman tossukkani Markon :D.

Horoskooppi merkiltäni olen Kalat, eli senkin puolesta taivaanrannan maalaaminen sopii minulle kuin nyrkki silmään.

Tärkein asia elämässäni on tämä minun perheeni.

Luonteeltani olen uhmakas, itsepäinen, anarkisti, lempeä ja empaattinen, suhteellisen perus laiska ja suurpiirteinen, mutta joissain asioissa hyvinkin pikkutarkka. Pohjalaisen verenperimän ansiosta asiat on tehtävä nyt ja oli työ mikä hyvänsä jos kukaan ei tule auttamaan yhden pyyntö kerran jälkeen, herää uhmakkuus ja vaikka hampaat irvessä teen työn itse ja jos tässä välissä tarjoudutaan auttamaan, niin minähän en apua tarvitse. Aika paljon saa tehdä että minut saa suuttumaan, mutta kun siinä onnistuu, niin tietää kyllä minut suututtaneensa.

Tällainen paketti löytyy täältä....